ANUNȚ Cu privire la concurs pentru ocuparea funcției publice vacante
Anexa nr.1 la Procesul Verbal nr.1
din 29 aprilie 2024
Primăria satului Hîncești, raionul Fălești anunță concurs pentru ocuparea funcției publice vacante:
Secretar al Consiliului local Hîncești.
Informația privind condițiile de desfășurare a concursului va fi plasată pe panourile informative a primăriei.
Contacte :fix 025951138.
Informație cu privire la condițiile de participare la concurs.
Primăria satului Hîncești, raionul Fălești anunță concurs pentru ocuparea funcției publice vacante:Secretar al Consiliului local Hîncești.
- Scopul general al funcției:
Organizarea eficientă a consilierilor Consiliului local, managmentul eficient al activităților Consiliului local în vederea asigurării legalității și realizării optime ale obiectivului acestuia.
- Sarcinile de bază:
Planificarea și organizarea desfășurării ședințelor Consiliului local.
Asigurarea comunicării actelor adoptate de Consiliul local.
Legalizarea și autentificarea actelor și documentelor.
Asigurarea efectuării lucrărilor de secretariat și evidență a bunurilor primăriei satului.
- Experiența profesională
La concurs poate participa oricare persoană care îndeplinește condițiile stabilite de lege.
- Condițiile de participare la concurs:
Deține cetățenia Republicii Moldova;
Dispune de capacitatea deplină de exercițiu;
Nu a împlinit vîrsta necesară obținerii dreptului la pensie pentru limita de vârstă;
Are studii necesare prevăzute pentru funcția publică respectivă;
Este aptă din punct de vedere al sănătății;
Nu are antecedente penale;
Nu este privată de a ocupa funcții publice;
Cunoaște limba de stat.
- Cerințe specifice:
Studii:
Licențiat al unei facultăți(secții)de drept sau administrație publică.
Cunoștințele:
- Cunoașterea legislației în domeniu;
- Cunoașterea modului de funcționare a unei autorități publice;
- Cunoștințe de operare la calculator :Word,Excel,Inernet.
Abilități:
Abilități de lucru cu informația, planificarea, organizarea, analiza și sinteza de elaborare a documentelor, instruire, motivare, mobilizare, soluționare de probleme, comunicare eficientă.
Atitudini, comportamente:
Respect față de cetățeni, spirit de inițiativă, diplomație, creativitate, flexibilitate, disciplină, punctualitate, responsabilitate, tendință spre dezvoltarea profesională comtinuă.
- Lista documentelor necesare pentru participare la concurs:
Formularul de participare conform regulamentului;
Copia buletinului de identitate;
Copiile diplomelor de studii superioare;
Copia carnetului de muncă;
Certificatul medical;
Cazier juridic.
- Data limită pînă cînd poate fi depus Dosarul de concurs – 05.2024 pînă la ora 16°°.
- Locul depunerii documentelor:
Primăria satului Hîncești.
Telefon de contact:025951138.
e-mail:primariahincesti@mail.ru.
- Persoane responsabile – de oferirea informațiilor suplimentare și primirea documentelor:Sacicov Ala, secretară interimară al consiliului sătesc Hîncești.
- Bibliografia concursului:
- Constituția Republicii Moldova;
- Legea nr.436 –XVI din 28.12.2006 privind administrația publică locală;
- Legea nr.158 –XVI din 04.07.2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
- Legea nr.16 –XVI din 15.02.2008 cu privire la conflictul de interes;
- Legea nr.1264 – XV din 19.07.2002 privind declararea și controlul veniturilor și a proprietății demnitarilor, judecătorilor,procurorilor,funcționarilor publicii și a unor persoane cu funcție de conducere;
- Legea nr.190 – XII din 19.07.1994 cu privire la petiționare;
- Legea nr.239 – XVI din 13.11.2008 privind transparența în procesul decizional;
- Legea nr.25 – XVI din 22.02.2008 privind Codul de conduită a funcționarului public;
- Legea nr.982 din 11.05.2000 privind accesul la informație;
- Legea nr.397 – XV din 16.10.2003 privind finanțele publice locale;
- Legea nr.847 – XIII din 24.05.1996 privind sistemul bugetar și procesul bugetar;
- Legea nr.100 din 22.12.2017 cu porivire la actele normative
- Codul funciar;
- Codul civil;
- Codul de Procedură Civică;
- Codul Muncii;
